*Gotlandsrusset*

Trådstartare
fick igår tillbaka provet och jag hade bara ett fel på 48 frågor :banana: NU får jag äntligen börja rida montelopp :bump:
onödig tråd, i know...men ville bara berätta :D

Sv: Tjohooo

Grattis:bump: , var provet svårt? Håller oxå på med min montelicens, har bara ridit 4 lopp än så jag har låååång väg kvar......

det var ganska knivigt, var väldigt mycket tänka frågor. Man fick tänka till ordentligt. svårt och svårt, tänker man logiskt och har läst på så är det väl inte så svårt dock fanns de många snarlika alternativ som gjorde att man blev osäker. Men nu när jag sett resultatet så var de la inte så svårt :angel: men när jag gick därifrån var jag säker på att jag misslyckats :p

jupp, verkligen :D är ju där min "framtid" ligger, de säger alla...dock är man som attraktivast när man inte har montelicens, nu när man väl fått den så verkar de dött. Fast de e inte så många som vet om de så. Men de e skitkul verkligen:) så nu är det hårdträning (kondis)

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 533
Senast: Syrax
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: Idaw83
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 565
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 390
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur