TMI TMI TM!

Har fått lämna prov jag med, och det brukar ju vara när skiten INTE är normal.

Kanske gul. Kanske luktar som dött, ruttet djur och inte normalbajs.

Jag som inte är känslig alls höll på att kräkas på toagolvet. Jag kräktes sist 1993, så jag blev lite förvirrad..

Jag fick lämna bajsprov för salmonella innan jag skulle börja jobba på en restaurang.
Så det behöver inte vara för att det är något fel 😊
 
Jag fick lämna bajsprov för salmonella innan jag skulle börja jobba på en restaurang.
Så det behöver inte vara för att det är något fel 😊

Fast det var mitt svar på att "Jösses ni behandlar er skit som om det vore värre än radioaktivt avfall...".
Ibland så är det som radioaktivt avfall, eller närainpå.
Avföring som inte är frisk är inte alltid normalbajset så att säga.

Jag trodde inte det skulle vara en utmaning men det vart en jävla pärs. Jag inser i efterhand att det hade varit bra att vara bättre beredd.
 
Det värsta är dessutom att det ska lämnas in tre gånger med en veckas mellanrum. Men jag har tagit till mig knepen och ska köpa det som behövs. Fortfarande, urrrk. Särskilt som jag antingen är förstoppad eller att det bara rinner.
 
Jag fick lämna bajsprov för salmonella innan jag skulle börja jobba på en restaurang.
Så det behöver inte vara för att det är något fel 😊
Förr fick man ju lämna direkt om man hade varit utomlands och jobbar med mat.
Jag jobbade i chark då. Fick dessutom vara hemma tills svaret kom.
 
Jag fick lämna bajsprov för salmonella innan jag skulle börja jobba på en restaurang.
Så det behöver inte vara för att det är något fel 😊
Så gör ca ingen restaurang numera. Finns säkert undantag, men vanligt är det inte ens i närheten av att vara
 
Fast Det kan ju inte vara en normal företeelse! 😅 😱 Aldrig hört talas om.
Det var så förr. När jag jobbade på McDonalds 96-98 var det samma. Hade man varit i vissa länder fick man lämna prov och vänta på svar innan man fick jobba igen. Jag fick lämna efter att ha varit på Kanarieöarna kan jag minnas.
 

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 309
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 538
Senast: Fetaost
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 012
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 943
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp