Toalettvanor ..?

Sv: Toalettvanor ..?

*kl*

Jag fattar verkligen inte varför vissa inte spolar efter sig...? Det är väl liksom det mest basala? När de dessutom inte fällt ned locket så SER de ju att det inte är spolat. Gah...! :banghead:


Det var jag med om i måndags på Gekås :o En kvinna kom ut från toaletten. Jag går in och vattnet är helt gult och papper och allt. Tänkte först att toan gått sönder men då borde hon sagt till mig då vi möttes i dörren. Men nej.. den funkade utan ens behöva trycka hårt på knappen :wtf: Är det svårt vända sig och trycka?

Själv lämnar jag ALLTID toan ren efter mig, spolad och locket nedfällt.
 
Sv: Toalettvanor ..?

<snip>
hur fan hamnar bajs på undersidan av sittringen???? <snip>

Jag har chrons och har for det mesta explosiv diaree (hur stavas diarrhea pa Svenska?) da ar det inte alls konstigt om det fastnar under ringen.:yuck: Inte alls frasht och jag tar alltid reda pa min egen 'skit' ... men konstigt ar det inte alls och man maste komma ihag att titta efter under ringen, sa jag kan latt se att nagon glomt lyfta och titta.)

Gilla på den :up:
Här hemma sitter alla ner på toan för att undvika spill.

Det har vi alltid gjort i min familj ocksa ... :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Detta är inte en tråd där jag egentligen vill ha så mycket råd för hur jag ska göra för ingen kan ju egentligen hjälpa så mycket...
Svar
18
· Visningar
2 082
Senast: noble art
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp