JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Toaträna sin katt?
Nej, men vadå? Det skulle ju inte fungera.....
Först och främst så skulle dom skotta ner massa sand i toaletten och det är ju verkligen inte bra!
Sen vette tusan om katten verkligen skulle sitta i mitten, troligen så skulle den försöka göra ifrån sig i den lilla sand man nu skulle spara.
Sen så skulle jag vara orolig över att dom skulle halka ner och inte ta sig upp.
För det sista så skulle jag inte vilja ha en tolett med kattskit i ospolad när man kommer in i badrummet eller har gäster
Sv: Toaträna sin katt?
Ojdå
Här var det någon mer än jag som hittat den fantastiska uppfinningen. Men bukes sökmotor hittade den inte när jag letade innan jag startade min egen tråd i samma ämne
Men visst vore det himmelriket att slippa kattlådan, det är ju inte det roligaste som finns direkt att ha en sån framme..
Övr. Katt
Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Tjatter
Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19
20
21
Relationer
Hej kära bukefalister!
Nu vänder jag mig till er för att få hjälp och rådgivning i en situation som har växt fram den senaste tiden...
Hästmänniskan
Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4
5
6
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Hann lagom köra pållan en tur innan hovis kom och skodde om, fina hovar förutom ena bakhoven är lite porös så köpt olja att smörja med...
Fjordfrälst
3 minuter sedan
Svar: 447
Visningar: 11 698
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Håller med, kändes så himla knäppt! Är väl bara bra om man är öppen för alla möjligheter om man känner att man inte vill ha nuvarande...
jeennnnyy
4 minuter sedan