Toblerone salted almond

fejko

Trådstartare
Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond? :cry:

Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond? :cry:
Jag fick en sån igår, inköpt på Heathrow så den finns fortfarande.

Däremot tänkte hon köpa den nya med kokos för den älskar jag men den fanns inte där.

Måste vara tillfälligt just där! Min man köpte det till mig när han var bortrest för några dagar sen! Har redan ätit upp hela, såå god :o:d:angel:

Vet att Ekohallen har massa Toblerone, dock vet ej om finns den sorten(var ett tags sen jag var där). Kanske nära till sådan butik?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
682
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 324
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V