Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon köpte den till mig för några månader sedan men nu var den bortaÅh älskar salted almond! Men har faktiskt inte sett den heller på ett tag...
Jag fick en sån igår, inköpt på Heathrow så den finns fortfarande.Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond?![]()
Låter lovande, även om det är lite långt till GrisslehamnFinns att köpa i Taxfree på Eckerölinjens båt från Grisslehamn :-)
Låter lovande, även om det är lite långt till Grisslehamn![]()
Om det inte är för mycket besvär får du gärna köpa och skickaJag kan alltid köpa och skicka på posten :-) kör buss till grisslehamn minst en gång i veckan.
Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta den. Däremot fanns två nya smaker (cocos och romrussin). Har de slutat med salted almond?![]()
Om det inte är för mycket besvär får du gärna köpa och skicka
Har du Swish får du gärna pm:a ditt nummer så kan jag ersätta för omkostnaderna.
Buke är fantastiskt! Eller hur? @mandalaki
Se pm!Japp jag har Swish. Jag åker på tisdag så jag kan kolla då. hur mågna vill du ha?