Tolka själv?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fantasy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 8 230
Sv: Tolka själv?

Den varianten (fast utan ryttare då) vet jag ju har testats även med hundar, getter och kor :D

Det är så man roar sig på landet ;)

Så här roar vi oss här!

tolkning.jpg

Det är jag o vår shirehingst.
Han tycker att det är skitkul när vi är ute o busar i full galopp i snön.

Senast ändrad:

oj.. modigt! :bow:

Kul att det fanns ett namn på det tolkköra?

hålle rju på att köra in min c-ponny (alá minikallblodstravare), har känt att han är redo att spännas för men ingen släde och snön ligger ju kvar.. har tolkat väldigt mycket och testat allt..

tolka utan linor= hålla i svansen (nej han beövde inte få n¨got tryck/drag i den då det var så halt så skidorna gled bara man fick minimal draghjälp)
21064_248455764433_582504433_4192358_2735076_n.jpg

http://joizmeds.mittspejs.se/P2504470

så i förrgår tog jag sparken och testade att tolka samtidigt som jag tömkörde.. höll tömmarna i en hand och linan till körselen i den andra.
(tips: tror dte är det bästa att ha vanlig sele så man kan både spänna fast lina att dra med + tömmar genom ringarna)

igår hade jag laddat kameran + hade med medryttaren, dock fick det bli pulka igår..

22364_295802609433_582504433_4440337_2151750_n.jpg

började med att testa att hon åkte och och jag gick bredvid henen och tömkörde
http://joizmeds.mittspejs.se/P2551053#body

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 254
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 978
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka