Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hålle rju på att köra in min c-ponny (alá minikallblodstravare), har känt att han är redo att spännas för men ingen släde och snön ligger ju kvar.. har tolkat väldigt mycket och testat allt..
tolka utan linor= hålla i svansen (nej han beövde inte få n¨got tryck/drag i den då det var så halt så skidorna gled bara man fick minimal draghjälp)
så i förrgår tog jag sparken och testade att tolka samtidigt som jag tömkörde.. höll tömmarna i en hand och linan till körselen i den andra.
(tips: tror dte är det bästa att ha vanlig sele så man kan både spänna fast lina att dra med + tömmar genom ringarna)
igår hade jag laddat kameran + hade med medryttaren, dock fick det bli pulka igår..
Kropp & Själ @AbsolutEnsam Här är en med sjukersättning och funktionsnedsättningar (ADD och autism). Har alltid levt själv, sen jag flyttade hemifrån...
Hundavel & Ras Nä det är just alla ”förhållningsregler” jag nog reagerar på tillsammans 🙂
Har för mig det var hanhundar förresten.
Vet inte hur många...