tolkar jag det rätt?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 710
E

emelit

På vidilabs hemsida står det att prov nr 501 (individuella prover) kostar 200 :-, är det styck då? Jag har nämligen tre hästar som jag ska skicka in prov på. Om jag skulle skicka in från fyra hästar, skulle det då kosta 200+200+200+165?

Help me :crazy:

Sv: tolkar jag det rätt?

165:- exkl moms borde det blir...Från prov nr 3 kostar det 165:-...det står under. Det borde bli så här: 165 X 4 = 660:- + exp avg: 20:- = 680:- + moms 25% = 170:- Summa: 850:-.

Har en faktura från 2004 jag tittar i där vi tog prov 501 x 3 hästar...Fast då kostade provena 160:- exkl moms. Vet ej om exp avg är densamma nu som då...Sen kan ju odling av S.blodmasken ev tillkomma...100:- till blir det då...Fast det vet du ju inte än.

Senast ändrad:

Från och med tredje hästen står det ju.
Så om du skickar prov från tex fyra hästar så borde det ju bli: 200+200+165+165
Eller hur? :)

Det står väl från och med tre hästar, per häst?

Har du också en faktura då kollar i ?? Jag har det...3 hästar blir 165:-/st...Hade hon haft bara 2 hästar hade det kostat 200:-/st.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 190
Senast: Mint
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 298
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka