Tolsele -bilder

lobell

Trådstartare
Tolksele menade jag förstås :)

Funderar på att köpa ett tolksele och åka pulka efter.

är det nån större skillnad på de olika modellerna, tex Börjes eller de lite dyrare på t.ex timotej andersen?

Gärna bilder med sele på, då jag inte får ihop hur de ska sitta :)

Senast ändrad:
Sv: Tolsele -bilder

Vi har en från Hööks, den fungerar helt ok men nu har jag bröstan till min körsele istället, den är mycket bättre, bättre tryckfördelning och större anläggningsyta :) Har ingen bild tyvärr..

Ok, svårt att veta vilken jag ska köpa, fnns ju en del att välja mellan. Och köper nog hellre en som kanske kostar något mer , men som man slipper joxa och ändra på.
Eller så kanske de alla är ungefär i samma kvalite?

Får sen om nån kanske kan slänga in en bild. Har ingen aning om hur den ska sitta..

Den vi körde med i vintras tror jag är från Hööks eller nåt annat billigare ställe. Har några år på nacken, men funkade alldeles utmärkt till att dra en kälke.

Lite halvkassa bilder:

30203926.jpg

30203925.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 514
Senast: lilsan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka