tömkörning/inkörning av häst

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare d_ressyrtjejer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 405
D

d_ressyrtjejer

hur gör man, om man vill köra in sin häst.

vet någon om någon bra tömkörningskurs i närheten av stockholm. skulle jätte gärna vilja köra in min pojke i sommar eller kanske redan nu!!!:)

Sv: tömkörning/inkörning av häst

Anders Eriksson på Rockelstad är en klippa! Du hittar honom på www.stallrockelstad.se eller 0157-32122. Lycka till! Hoppas att du får lika mycket nytta och glädje av att jobba din häst i töm som jag har haft.

oki.. tack så mycket ska gå in där och kolla...!! tack tack

Kika på körforumet, det brukar dyka upp sådana här trådar där ibland. Använd sökfunktionen!:idea:

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 427
Senast: animalasia
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
574
Senast: iliedtoday
·
Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 667
Senast: Edla
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31