Tömkörningsvideo

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 022
T

Trampe

Någon som vet nånstans på nätet där man kan köpa Anders Erikssons video om tömkörning?
Jag har kollat runt lite men utan resultat...

Sv: Tömkörningsvideo

Hööks har iaf sålt den det vet jag... Kan höra mig för imorgon när jag skall dit var man får tag på den... Jag har nämligen ingen aning utan köper den via Anders själv...

Carolus skrev:
Hööks har iaf sålt den det vet jag... Kan höra mig för imorgon när jag skall dit var man får tag på den... Jag har nämligen ingen aning utan köper den via Anders själv...

Den finns inte med i deras katalog eller hemsida, men de har andra filmer av AE så det är ju inte omöjligt att den finns i butiken. Dessvärre har ja LÅNGT till närmsta butik, tack ändå!

Gå in på Svenska ridsportförbundets hemsida. Den finns att köpa i deras shop.

De har haft den förut iaf... Det vet jag... Tyvärr så var jag aldrig till Rockelstad och körde häromdagen....

jag vill bara påpeka att du har min häst på din användarbild, fotot är (c) copyright av S.W och det står även det på fotot.

Liknande trådar

Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
413
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder. Letar ihjäl mig efter Penny tidningar från 90 talet och framåt. Någon som vet vart man kan köpa dem på nätet? Hade...
Svar
1
· Visningar
258
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka