Bukefalos 28 år!

Top 10 Guilty Pleasure Songs

((var tvungen att flytta resten till nya inlägg då jag inte visste om det maximala antalet videoinlägg :o))


Och ja, jag råkar gilla opera också. Och ni kan inte förneka att han har ett par rejäla lungor på sig :D

Åh nej, jag hade något med backstreet boys i min youtubelista :rofl:

Uncle Kracker kanske? Är det skämmigt? :o
men jag gillar låten :D Och låten Smile.

Någon nämnde Skillet tror jag? :love:

Givetvis har jag abbas mamma mia också :angel:

Jag hoppas att nirvana inte räknas in? :cautious:
(bara för att :love:)

Givetvis Shayne Wards No Promises också :angel::love:
Alexander Rybak också :D
 
Backstreet boys - Drowning
Vemdetnuär - Jag vill vara din margareta
Carola - En evighet
Pussycat dolls - Stick with you

MVH hårdrockande Raubtier-fan
 
i'm sorry men den är lite svängig där i början :o

Ja ... jag lyssnar på den ibland .. so what :o

jag har också stefan andersson, catch the moon :D

Och HÄR hittade jag den jag letade efter hela tiden:
Jag älskar den :love: JA, jag erkänner stolt att jag älskar Roxette! :D:p speciellt 2:48 min in på videon då hela publiken sjunger, får mig att önska att jag var där :p

... hjälp nu när jag bläddrat igenom lista så ser jag att jag har visst en hel del skämmiga låtar :o har nog inte fått med de skämmigaste :angel:
 
Jag skäms INTE för den här, tror att INGEN skulle skämmas överden här tjejen :love:
hoppas jag iallafall :mad:
 
Jag skäms inte direkt för diverse eurodiscolåtar, det är så uppenbart att man inte gillar det "på riktigt" men vad jag däremot tycker är lite pinsamt är att jag fortfarande har en böjelse för de flesta av Marilyn Mansons låtar.
 
Jag skäms inte direkt för diverse eurodiscolåtar, det är så uppenbart att man inte gillar det "på riktigt" men vad jag däremot tycker är lite pinsamt är att jag fortfarande har en böjelse för de flesta av Marilyn Mansons låtar.
Fast jag gillade Ace Wilders Busy Doin' Nothin' :o
 
Jaa, alltså jag kan ju tydligen texten till de flesta låtar som nämnts här utantill, trots att jag inte hört en del av dem på många år - Vad säger det om min hjärnas förmåga att sortera vilken information som sparas egentligen? :o:p
Att jag inte ens var född när många av låtarna gjordes gör ju att jag inte ens kan skylla på att ha varit ung och dum :rofl:

För övrigt, en nybliven GPsong, måste vara hjärnan som fortfarande är felprogrammerad efter ungdomsårens stora Westlife/BSB-mani :angel:
 
Soulsister -The way to your heart

Kan någon som vet hur man gör länka från youtube så får jag vara delaktig i att förgylla er dag? Tackar och niger!
 
Jag skäms inte direkt för diverse eurodiscolåtar, det är så uppenbart att man inte gillar det "på riktigt" men vad jag däremot tycker är lite pinsamt är att jag fortfarande har en böjelse för de flesta av Marilyn Mansons låtar.

Va?? Är Marilyn Manson skämmigt att lyssna på? Holy wood är ett av mina absoluta favoritalbum. :love:
 
Annat skämmigt är
  • Hur väl jag kan väldigt många texter av Fronda.
  • Att jag kan lyssna på och sjunga med i "Du måste finnas" typ hur många gånger som helst i rad.
  • När jag sjunger med i "Är du kär i mig ännu, Klas-Göran", "Dagny", "Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini", "Flickor Bak i Bilen" och liknande.
 
Va?? Är Marilyn Manson skämmigt att lyssna på? Holy wood är ett av mina absoluta favoritalbum. :love:

Det beror såklart på vem man frågar. Men det känns lite som att Manson ofta är inkörsporten till alternativ musik, men det är ju inte riktigt goth så gotharna kollar snett och det är ju inte riktigt metal så hårdrockarna tittar också snett. Typ ;) så uppfattar jag det iaf!
 
Jag har då inte riktigt kommit över min tonårsövertygelse om att jag är väldigt svart, svår och sådär coolt cynisk. Därmed har jag lite svårt att förklara varför några av mina mest spelade låtar på spotify är:

Aphrodisiac - Elefteria Eleftheriou

Madness - Ivi Adamou (remix Rico Bernasconi)

Högre - Timoteij

Men det är lugnt. Det som inte syns på facebook har inte hänt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp