Bukefalos 28 år!

Top 10 Guilty Pleasure Songs

Jag sitter i soffan med datorn och gubben såg på tv för ett tag sen där de listade något, ja alltså det var låtar men jag minns inte om de var de sämsta eller vad det var.
Så kör de musikvideon till Aqua-Barbie girl. Och jag sjunger. Hela låten. Vartenda ord. Jag tittade inte ens på tvn utan satt och surfade...en stund senare kör de även Doctor Jones. Sjunger den också. :D

Gubben ser ut såhär :eek::wtf::nailbiting:

:rofl:
 
Och Eurythmics också för den delen, knappast någon skämsmusik. Jag börjar tro att athena_arabians verkligen vill ha besök av uppretade människor från närområdet som gillar synth. :cautious:

Som jag sagt tidigare, det var ju någon som ville ha exempel fast man inte skämdes för det ;) ;) :p :D

Jag vill också påpeka att jag lagt in rock/hårdrock/metal OCKSÅ! :up:
 
Skäms, men jag blir helt sprallig och på danshumör av... den...här:

:o
Skyller på mitt kära BodyJam att jag numera har en spotifylista med låtar som inte är bra, men som går på repeat ändå bara för känslans skull :angel:
 
Ibland tänker jag att det var tur att jag gick i en dövskola där musik inte var en av de populäraste ämnena (som ni säkert förstår :p) har alltså aldrig känt att man behöver skämmas för någon musik och lyssnar till allt möjligt! :D

Den här är rolig tycker jag, vet inte om den är skämmig dock

Någon sa att Nickelback var skämmig? Hur kan ni säga det till den här musiken? :eek:
Lullaby :love:
Never gonna be alone :love:
Rockstar :love:

:angel:
Jag lovar, jag lyssnar inte så regelbundet på den :o

Fast den här måste jag erkänna att jag skäms över, mest pga vad sångaren har anklagats för (har han blivit dömd?)

Den enda sången av darin som jag gillar men det räcker för att jag ska skämmas lite :o
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp