Torkan orsakar foderbrist på ridklubb

Mitt förra jobb. Det vore verkligen ett hårt slag för många om den HK-verksamheten måste skäras ner, och vissa av hästarna är oersättliga ur terapisynpunkt. :down:
Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)

Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)

Frågan är väl om de räknas till Göteborgs stad eller Kungälvs kommun. Är väl Kungälv som just hamnat i blåsväder för att deras ekonomi svajar?

Jag hoppas att det ordnar sig till det bästa. De där hästarna har ett oerhört viktigt jobb.

Det är nog tur för dem att de räknas till Göteborg. Kungälvs kommun har inte precis varit hjälpsamma när det gäller ridklubbar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Orsakerna till att en häst blir lös i magen kan vara många – där foder, stress eller sjukdom kan spela in. Att förstå hästens känsliga...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 183
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 314
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka