Torkan orsakar foderbrist på ridklubb

Mitt förra jobb. Det vore verkligen ett hårt slag för många om den HK-verksamheten måste skäras ner, och vissa av hästarna är oersättliga ur terapisynpunkt. :down:
Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)
 
Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)

Frågan är väl om de räknas till Göteborgs stad eller Kungälvs kommun. Är väl Kungälv som just hamnat i blåsväder för att deras ekonomi svajar?

Jag hoppas att det ordnar sig till det bästa. De där hästarna har ett oerhört viktigt jobb.
 
Det är nog tur för dem att de räknas till Göteborg. Kungälvs kommun har inte precis varit hjälpsamma när det gäller ridklubbar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
2
Svar
20
· Visningar
1 604
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 405
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 575
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp