- Svar: 5
- Visningar: 1 323
Den senaste tidens långa torka ställer till stora problem för Göteborgs handikappridklubb som kan tvingas göra sig av med hästar om de inte får fram foder till hästarna i höst och vinter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)Mitt förra jobb. Det vore verkligen ett hårt slag för många om den HK-verksamheten måste skäras ner, och vissa av hästarna är oersättliga ur terapisynpunkt.![]()
Verkligen! Där tänker jag att det är superviktigt med stöd på så många sätt som möjligt från kommunen just för att verksamheten ska kunna fortsätta (och jag hoppas att det löser sig för dem)
Frågan är väl om de räknas till Göteborgs stad eller Kungälvs kommun. Är väl Kungälv som just hamnat i blåsväder för att deras ekonomi svajar?
Jag hoppas att det ordnar sig till det bästa. De där hästarna har ett oerhört viktigt jobb.