Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Medeltidens Värld i Götene 5-6 septemberVet vi när och var SM hamnar nästa år?
TackarEloge till er som har tagit på er det för andra året i rad, dock!
DEt var ingen annan förening som ville arrangera SM det är lite tråkigt att det är bra vi som vill ha sm
(Skrev ett jättebra svar som försvann! Börjar om...Som en "preemptive strike":
Vad tror ni om att slå påsar ihop till 2010 och arrangera både detta SM och en deltävling i Mounted Archery (MA) på samma plats?
För att utveckla:
Som synes i annan tråd kommer vi ju ha en första tävling i maj, och det arrangemanget torde ge mycket kunskap om hur man håller samman dylika events. (Vi kommer få hjälp av erfaret folk från Tyskland i detta fall)
Para ihop det med att jag ändå kommer ta tag i lite förhandlingar med olika ställen där det skulle finnas utrymme att ha MA-tävling under året som kommer, så borde det vara möjligt att under mitten av sommaren kunna vara möjligt att preliminärt bestämma att samarrangera till året därpå.
I det läget skulle det ju inte heller vara en enskild klubb som tog på sig att arrangera allt, utan istället en mer blandad grupp.
Kanske känns lite långt bort att fundera på 2010 redan, men jag kände att jag ville sätta bollen i spel i alla fall.
Så tänk gärna (noga) igenom både för- och nackdelar, så kan vi återkomma om typ ett halvår![]()
Varför tveksam till ett lag? Det är ju så himla många i NK nu... För mig känns det som att man troligen kommer bli utanför de flesta tornerspelen, så jag hoppas på SM istället så man får rida i alla fall litegrann med rustning nästa år...