ishmanda

Trådstartare
jag vill oxå lära mig!!! Det ser så himla roligt ut, men jag har mailat Skånska Björnen om att få vara med på deras träningar men inte fått något svar :crazy::cry::crazy::cry: Eftersom jag bor i Skåne kändes det som det självklara valet. Men dom hör ju inte av sig.......... Jag vill börja nu!!!!

Sv: Tornespel

Nej jag få väl göra det. Problemet är att jag barar har tid till att ringa efter 21.30 men men, får trycka in det någon stans. För det hade varit roligt att vara med :banana:

Jag är med i skånska björnen,konstigt att ingen har svarat.Min kompis är ordföranden i föreningen,hon har haft influensa hela föra veckan kan vara därför hon inte har svarat,jag tycker du ska ringa eller maila igen.

Jag provade maila i dag igen. Får se om jag får svar annars får jag ringa..... har dock lite fobi för att ringa människor jag inte känner :cry::cry:

hoppas dom svarar denna gången,annars får väll väpnaren morra lite på riddaren så hon läser mailen lite oftare.Guldbaggen är en trevlig riddare att prata med,så det kommer nog att gå bra om du samlar lite mod bara

Jag mailade Carl den store af Lisetorp i går och fick svar direkt :banana: Ska vara med på 1 träning och se men jag blir nog medlem direkt tror jag :angel: Sen kommer jag vara med på årsmötet på lördag, ska du oxå dit??

Sen är ju första träningen redan nästa lördag. Kommer åka dit och titta utan häst då min lille kille inte är inriden och jag ska ta premiärturen till helgen :bump:

kul att du fick svar den här gången,roligt med nytt folk.
japp,jag kommer till årsmötet och till tränningen nästa lördag.
jag jobbar med unghästar varje dag så jag vet hur spänande det är med första turen :)
vad är det för typ av häst du har?

Vad roligt då ses vi där :)

Jag har en 3 årig vallack korsning welsh cob/tinker/fullblod
En väldigt cool kille som jag tänkte utbbilda i western, håller även på att köra in honom.

25504820.jpg

vad fin han är,lycka till med premiärturen så ses vi på lördag:)

jag vill oxå lära mig!!! Det ser så himla roligt ut, men jag har mailat Skånska Björnen om att få vara med på deras träningar men inte fått något svar :crazy::cry::crazy::cry: Eftersom jag bor i Skåne kändes det som det självklara valet. Men dom hör ju inte av sig.......... Jag vill börja nu!!!!

Hej, jag bor i Östergötland och letar också efter någon förening för att fråga om jag får vara med dem. Jag skulle också vilja börja med tornerspel. Men det är svårt att finna en föreing.:confused:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 391
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025