Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon mirakelkur mot det? Min hårbotten blir så vansinnigt torr, öm och flagar.
Har bytt schampo från Syoss till Dove men har varit såhär länge.
Något schampo ni rekomenderar?
Hur funkar schampokakorna?
Ska kolla på länken, dove borde väl vara milt tycker jag men kanske det inte är.
Jag tappar grymt med hår, har alltid haft jättetjockt men nu är det knappt någonting kvar. Känns som jag tappat hälften av håret![]()
Finns det någon mirakelkur mot det? Min hårbotten blir så vansinnigt torr, öm och flagar.
Balsammetoden har jag varit inne på men tycker det verkar så krångligt.Lush rehab (flaska) eller den tjärdoftande shampookakan funkar bäst till min kliiga hårbotten.
Jag kan inte använda shampoo med syntetisk parfym, och mjällschampoo är döden för både hårbotten och längder.
Just nu är jag inne i en bra hårbottenperiod och använder Urtekram Ros.
När det var som värst i min hårbotten fick jag köra balsammetoden i ett år. Jag tappade även mycket hår då, både det och kliet är stressrelaterat hos mig.
Balsammetoden har jag varit inne på men tycker det verkar så krångligt.
Men värt att titta på ändå kanske.
Många olika tips om schampon och olika produkter här, var köper ni schampo någonstans?
Handlar ni direkt av frisören? Svindyra eller?
Men dove är inte så bra som jag trodde alltså, får kolla på dem märken i föreslagit i tråden och hitta något som funkar bättre.
Att kolla upp om det är exem eller något annat vore ju en ide också såklart.
Balsammetoden har jag varit inne på men tycker det verkar så krångligt.
Men värt att titta på ändå kanske.
Många olika tips om schampon och olika produkter här, var köper ni schampo någonstans?
Handlar ni direkt av frisören? Svindyra eller?
Men dove är inte så bra som jag trodde alltså, får kolla på dem märken i föreslagit i tråden och hitta något som funkar bättre.
Att kolla upp om det är exem eller något annat vore ju en ide också såklart.
Så gott som alla schampon som köps i vanlig affär är rena skiten. Satsa istället på helt parfymfrit, helst nåt från apotek.
Jaha, sånt finns inte i våra butiker. Jag tänker främst Head and shoulders, Dove, Fructis, Elvital, Pantene o.s.v.
På apoteket (här) kan man be om hjälp av farmaceut, och därmed få en produkt som helt säkert inte innehåller just parfym