Bukefalos 28 år!

Torrfoder till kräsen kattunge

@Gnist Jag får samma resultat på min ena katt av Taste of the Wild, bästa fodret jag testat! Applaws kan slänga sig i väggen i jämförelse ;) Synd dock att det är rätt dyrt.

@Gimlan Har du testat färskfoder, om katten gillar det?
 
Jag är inte okunnig på något vis, men för mig så har torrfoder funkat väldigt bra, ingen katt har någonsin fått problem av det och jag tror inte risken är större för den här än för övriga katter genom åren faktiskt.

Idealt hade varit att kunna ge både hundar och katt slaktavfall, ben osv men nu är inte livet alltid idealt.

Jag har aldrig påstått att du är okunnig. Men att katten mår bra nu, betyder inte att ett foder är bra.
 

Liknande trådar

Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 306
Senast: Jamienoble
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp