Torrfodret luktar surt?

Fruentimber

Trådstartare
Köpte en ny säck torrfoder för ett par dagar sen som jag öppnat upp och börjat ge ifrån. Men jag reagerar över lukten, det är inte den typiska "hundfoderlukten", utan något annat. Snarare surt? Och det luktar väldigt mycket. Jag har fortfarande kvar gamla påsen (samma sort) och den luktar inte likadant.

Är det vanligt att olika partier av samma foder luktar annorlunda? Eller är det fel på säcken?
 
Köpte en ny säck torrfoder för ett par dagar sen som jag öppnat upp och börjat ge ifrån. Men jag reagerar över lukten, det är inte den typiska "hundfoderlukten", utan något annat. Snarare surt? Och det luktar väldigt mycket. Jag har fortfarande kvar gamla påsen (samma sort) och den luktar inte likadant.

Är det vanligt att olika partier av samma foder luktar annorlunda? Eller är det fel på säcken?

Hör av dig till tillverkaren eller den du köpte säcken av och reklamera.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: Fetaost
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 084
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 071
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp