Torsion / Barefoot i hälsingland?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 664
C

CeciliaW

Tänkte höra om det är någon i Hälsingland eller Gästrikland som har en Torsion Trekking eller en Barefoot Cheyenne som man kan få komma och titta på? Funderar på att köpa och skulle gärna se en i verkligheten innan jag bestämmer mig.

Ni som har en sadel av någon av ovanstående märken får gärna berätta lite om era sadlar också. Hur länge har ni haft dem? Vad har ni för häst? Positiva erfarenheter av sadeln? Negativt? Hur verkar kvaliteten vara? Stabilitet? Alla synpunkter emottages tacksamt!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Torsion / Barefoot i hälsingland?

*lånar tråd och puttar lite*

Jag är också intresserad av att veta mer om dessa sadlar! Vad är det som skiljer på torsion och barefoot (förutom priset), de ser ju rätt lika ut..?

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 287
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
3 129
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 714
Senast: mackan
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 365
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V