• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare boella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 635
B

boella

Med risk för att vara tjatig, ni kanske diskuterat denna sadeln tidigare. Är det ngn här som använder sig av den:
av westernmodellen eller annan modell?
Berätta gärna hur ni och häst trivs med den.

Är inne på att testa. Men innan jag sätter in multumpengar och får skickat hit en på prov, vill jag liksom höra någons omdöme.

MVH
Boel

Sv: Torsion

Det finns mängder med trådar om torsion-sadeln. Sök på forumet: Bomlöst eller Torsion, så lär du nog få upp ganska mycket.
Personligen gillar jag torsion. Har en trekking som är superskön.

Sv: Torsion

jag har också gjort en tråd om bomlös westernsadel. men tyvärr har jag inte fått något svar från någon som har en. vill också veta vad människor tycker om den jämfört med en westernsadel med bom.. tyävrr verkar inte så många provat den än.. är ju somsagt lite pengar i dem..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 363
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 578
Senast: Ridinglady
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 588
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag undrar om någon har testat att använda märk-DNA till dyr utrustning? I så fall får ni gärna dela med er av hur det fungerat, har ju...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31