M
Minime
Läste att Lantmännen har någonting som kallas Torvmix, som tydligen ska 'förena kutterspånet med torvens bästa egenskaper' eller något i den stilen. Men vad är torvens egenskaper då? Har läst att den hindrar ammonikavdunstningen bra om jag inte missminner mig. Och vad mer? De enda erfarenheter jag har av torv är att det är brunt och väldigt finfördelat och används i permanentbäddar
Använder ju själva kutterspån nu och det fungerar utmärkt, men man är ju alltid öppen för ev bättre lösningar! 
Nån som använt Torvmix? Hur ser det ut? Och hur fungerar det? Jämnfört med kutterspånet...
Planerar en tripp in på Granngården och höra med dom också men vill ju ha lite på kunskaper med mig in, annars faller jag för säljarsnacket :smirk: Är en riktig dröm-konsumet, krävs inte mkt för att lura på mig varor inte!
Nån som använt Torvmix? Hur ser det ut? Och hur fungerar det? Jämnfört med kutterspånet...
Planerar en tripp in på Granngården och höra med dom också men vill ju ha lite på kunskaper med mig in, annars faller jag för säljarsnacket :smirk: Är en riktig dröm-konsumet, krävs inte mkt för att lura på mig varor inte!