Totoro säger hej!

Åh :love: grattis till er båda att ni har fått varandra!:heart
Hej söting :love::love::love::love::love::love: Vilken matte du har valt! Den bästa av dem alla!
Tack hörni!

Och tack @alla andra också! Han är alldeles jättefärsk (vi kom hem ikväll) och var ju som ni förstår inte riktigt planerad långt i förväg, men jag hoppas och tror att det här blir bra.

Han luktade rätt illa så vi har duschat, sen bet han mig blodig som straff, och nu ska vi ta och gå och lägga oss och se hur det kommer att funka... Får kanske flytta ner till soffan några veckor. :angel:

Jättesöt! Växer han i de tassarna sen? :nailbiting:
Ha! De är lite maffiga just nu, framtassarna är större än hans nos, men han kommer nog ikapp förr eller senare ja. :D

20180829_091851.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Annat
·
Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 554
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 793
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31