alazzi Trådstartare 16 Okt 2008 #1 Hur gör man om man vill referera till en annan blogg? Vet inte hur "Trackbacks" funktionen fungerar? Någon som kan?
Hur gör man om man vill referera till en annan blogg? Vet inte hur "Trackbacks" funktionen fungerar? Någon som kan?
alazzi Trådstartare 16 Okt 2008 #2 Sv: Trackbacks på bloggen Provade mig fram och hittade svaret själv
IngelaH 16 Okt 2008 #3 Sv: Trackbacks på bloggen Då får du gärna lägga ut den informationen om var och hur du gjorde så att vi andra också kan få testa, vid behov, önskan. Mvh IngelaH
Sv: Trackbacks på bloggen Då får du gärna lägga ut den informationen om var och hur du gjorde så att vi andra också kan få testa, vid behov, önskan. Mvh IngelaH
alazzi Trådstartare 16 Okt 2008 #4 Sv: Trackbacks på bloggen Äsch, det fungerade ju inte När jag kollar bloggen som jag refererade till så syns det ingen hänvisning i den bloggen.
Sv: Trackbacks på bloggen Äsch, det fungerade ju inte När jag kollar bloggen som jag refererade till så syns det ingen hänvisning i den bloggen.