Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Köper ni en åkleksak så kan jag klippa helt frivilligt :D. Kunde varit värre, tänk om du fick klippa gräset med en nagelsax. Skulle ju hunnit växa igen när du väl är klar..

Just nu känns det som om jag gjort det med nagelsax... :cautious: och det värsta är ju att det snart är dags igen, varför kan inte våra gräsmattor vara sådana där som folk gnäller över att de inte växer?! :arghh:

:D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Hur gör man för att kunna skriva bokstäver med Iphone 4 under pågående samtal, banken kräver det för att ordna en sak?
Jag får bara siffror hur jag än gör??


Någon som vet? :o

Tacksam för hjälp!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Så jävla less på att vara olyckligt kär.. men ändå så har det svalnat på nåt sätt, men ja..svårt att förklara
Ska prova att dejta en annan och se hur det går.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

haha jag skulle testa nu så jag ringde mitt påhittade nummer under Aa så det ligger ett icke nummer först i listan (vilket är meningslöst nu på iphone men bra förut) och det ÄR visst ett nummer på riktigt!
jag hade 0123456789 och en röst svarade "hej och välkommen till..."

men jag vet inte hur man gör bokstäver i samtal :(
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Blääääääääääää, tråkigt väder! Har inte lust med nånting!!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Wow! Häftigt! Vill också åka dit, men hade inga pengar så det blev inte så:(
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl
vv: Plötsligt blev dagen lite lättare, pengar på kontot och katternas nya mat har kommit:) 10 kg för 429kr och vetefritt med 70% kött. Perfekt för allergikern här hemma och min plånbok :)

Solen lyser och jag ska snart ut och beöka lite stall, härligt! :D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Värsta lyxhusen med pool, jacuzzi o allt ju! Och så får man ha med sig dator och lejonungar in.. undrar om jag får låna mammas dator.. skulle vara bra för kamerorna lär ju gå i ett :P Kan ju inte köpa miljarder minneskort likom..

Jag befarade först toaletterna, men nu när jag vet att man ska hjälpa till att stycka djur (hästar, kor, kycklingar) till lejonen. Jag vet att lejon äter kött, jag vet att jag skulle mata dem med det och det är inget jag har problem med men jag vet inte hur man ens styckar en ko/häst/kyckling. De är ju liksom redan döda när man styckar, men ändå. Jag tänker ju inte kräva specialbehandling och vägra så det är väl något jag får hjälpa till med..:nailbiting: för vem gillar stycka djur?

DET kommer vara den jobbigaste utmaningen..
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl
vv: Plötsligt blev dagen lite lättare, pengar på kontot och katternas nya mat har kommit:) 10 kg för 429kr och vetefritt med 70% kött. Perfekt för allergikern här hemma och min plånbok :)

Solen lyser och jag ska snart ut och beöka lite stall, härligt! :D

Vad får de för foder? Mina får Applaws, förvisso 7,5kg för 500 (med frakt från tyskland). Har två katter och köper en säck 2-3 gånger/år :eek:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Ibland hatar jag att bo så långt bort från mina ägodelar i Sverige!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Om allt blir så som jag har tänkt mig, så blir det säkert 3-4 år, sen var som händer efter det vet jag inte.
Planen har ju redan kastats om rätt ordentligt!:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 105
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pilot
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp