Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vv 1: Inget är som att börja dagen med att trampa i en kattspya det första man göra :yuck:

Vv 2: Det bästa denna månad med att få lön var faktiskt att köpa ny skurhink och mopp:D
 
Dimmigt ute! Tur jag köpte mer reflexer, och zip-lampor igår eftersom jag ska gå hem från gymmet ikväll :D
 
Känslan som uppstår när man inser att "då har jag ju julklappar klara"- argumentet för att köpa Julkalender för 1200:- (-200:-) från TBS till sig själv inte håller p.g.a att det inte finns speciellt många att ge till :/
Farmor och mormor möjligtvis, men det känns inte längre som ett hållbart argument - så jag får köra stenhårt på att jag FÖRTJÄNAR den i år efter allt som hänt...och vara glad OM det blir några julklappar till andra från den...
För nu är den i alla fall köpt sedan 2 månader tillbaka och det var inte öppet köp direkt så nu är den min!! :D
(Kanske finns någom bukefalist att skicka julklapp till???)
 
Jag har kommit in i en period då jag sover typ ett dygn och är vaken ett dygn. Idag steg jag upp ca 00.30 O_o
 
HAHAHA!! :rofl: Idag satte jag HELA jäkla BodyJam-programmet! :banana: ok, små missar här och var, men jag tror faktiskt vår kära instruktör missade minst lika mycket... :D och förmodligen inga stilpoäng, men det vore kul om det höll i sig hela vägen, för snart byter vi! (typiskt! :mad: )
 
Irriterad över att bli kallad rasist bara för att jag inte tänder på mörkhyade.
Det är banne mig min sak och min sexuella preferens ingen annans och det har inget med mina åsikter att göra men det fattar inte folk....
 
"...but first...let me take a selfie..." Underbart med sådana fantastiskt dåliga låtar som fastnar på hjärnan :D :p
 
Trött. Och värre lär det bli efter tre dagar på SIHS.

Showen på lördag slutar 23 och jag börjar 3.30 på söndag morgon :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 828
· Visningar
97 651
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
3 837
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
522
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp