Trådaktig polyp i munnen?

Rosett

Trådstartare
Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som en tråd på ca 2 cm som jag kan "flytta runt" med tungspetsen. Ena änden sitter fast på ett ställe i kinden och den andra änden är lös.
Just nu kan jag inte känna den men tidigare idag var den väldigt tydlig.
Nån som hört/upplevt liknande?🤔
Tänk om det är en parasit? :yuck:
 
Låter som att du råkat bita bort lite av slemhinnan i kinden. Du har ingen känsel i den, så det kan du ha gjort utan att märka det. Det är alltså en liten slamsa slemhinna du känner, som sitter fast fortfarande. Bara att dra loss.
Ja, det låter troligt, jag gnisslar ju tänder på natten. :up:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 669
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 316
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 372
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp