Trådar!!!!???

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Tezzan_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 131
T

Tezzan_83

Jag har ett problem, ja e ganska ny här. men hur startar man en ny tråd??? de finns ju ingen markering för de utom här på hjälp sidan???
där de står skapa ny tråd, men jag har inte hittat de någon annan stans... Hjälp mig???
Mvh Tezzan :(

Sv: Trådar!!!!???

Det gör det väl!

I alla fall om du är inloggad.

Längst upp till vänster i alla forum finns en knapp som det står "Skapa ny tråd" på (ovanför alla trådar).

Ser precis likadant ut på resten av forumen som på denna sida.

Ska försöka med detta, de e väl bara ja som e blind :idea:

Det gör det väl!

I alla fall om du är inloggad.

Längst upp till vänster i alla forum finns en knapp som det står "Skapa ny tråd" på (ovanför alla trådar).

HEJ!
Jag måtte vara lika dum som dig! Jag hittar heller inte 'skapa ny trå' OCH jag vet att jag är inloggad... knasigt....:banana:

HEJ!
Jag måtte vara lika dum som dig! Jag hittar heller inte 'skapa ny trå' OCH jag vet att jag är inloggad... knasigt....:banana:

Har du hittat de nu då???
spalten till väster finns de ju olika forum ta en bara och när du kommer in där så kommer du se "skapa ny tråd"
för går man bara in på "nya inlägg" som e längst upp så står de bara "svara på tråd" istället... hoppas de hittar de!!!

5738627.jpg

Du måste gå in på t.ex Gnägg och där uppe i vänstra hörnet står det Skapa ny tråd. Det går inte att skapa ny tråd när man redan är inne i en tråd. Det är nog det du blivit förvirrad av!!;)

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 828
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalosnyheter En sak jag vill uppmärksamma en dag som denna är en intressant företeelse och tråd som jag har lite blandade känslor runt. Det handlar...
Svar
11
· Visningar
181
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Ceta
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka