Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej man kan inte kolla i den,är den borta så är den! Varför man inte bara låser tråden är just för att den bryter mot reglerna.
Om vi skulle låsa trådarna i stället för att radera dom skulle forumen bli överfulla av låsta trådar.Hur trevligt är det?
Kropp & Själ
Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Mina tomatplantor har bott utomhus på dagarna i två veckors tid nu, men jag verkar ha tänkt fel. 🙁 Jag vattnade dem vad jag tyckte var...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...