Trädgårdsforum?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Cocos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 323
C

Cocos

Kan man inte starta ett eget Trädgårdsforum här inne på Buke? T.o.m. "Andra djur" har ett eget. :D

:bump:

Sv: Trädgårdsforum?

Jag skulle vilja se ett fotoforum, mycket som diskuteras och skall visas...ofta hamnar det under datorer och där här det bara delvis hemma.

*kl*

Och ett hus-forum...
...och ett doberman-forum...
...och ett film-forum...
...och ett musik-forum...
...och ett sex-forum...
...och ett killsnack-forum...
...och ett enkät-forum...
...och ett politik-forum...
...och ett feminist-forum...
...och ett recept-forum...
...och ett Buketräff-forum...
...och ett... ;)

Eftersom en hel del bor på landet så skulle ju ett traktorforum inte sitta helt fel, och ett för reservelverk, ett för fyrhjulingar och ett för motorsågar.:idea: Vattenpumpsforum måste vi ju bara ha också.:D

Där är väl mer om hur man som "ryttare" sköter om sig och mer hästrealterade skador, inte ett ställe där olika krämpor (fysiska com psykiska) frågas om, klagas över, tycks synd om.

Du har rätt, var inne och kollade nu, iofs vet jag inte om det skulle gå att hänvisa dit alla mängder av trådar som tex finns på senior, känns lite som ett underforum på enior som heter bara "hälsa" eller liknade skulle vara bra.

Däremot är det ju lite svårt att hitta dit, så man kanske får bättre respons i Senior, eller ett underforum till Senior som du kanske hade tänkt :)

Visst, och jag vill ha en ny bil och högre lön. Är inte Senior ett enda stort sjukforum förresten? ;)

Du har rätt, var inne och kollade nu, iofs vet jag inte om det skulle gå att hänvisa dit alla mängder av trådar som tex finns på senior, känns lite som ett underforum på enior som heter bara "hälsa" eller liknade skulle vara bra.

:angel: Hur många trådar skulle det bli kvar på senior då? :o

nej jag vet ;).... men kanske lite "intresantare" om man slapp leta fram dem mellan "jag är sjuk", "jag har ont" "AKUT, jag har en prick på knät, vad kan det vara" trådarna.

Vill man älta/gotta sig/prata/rådfråga/hjälpa så finns det samlat på ett ställe.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: Hermelin
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 271
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Blandraser och renraser