Träffa honom eller inte?

felmar

Trådstartare
Hej! Jag skriver med en kille som bor i samma stad som mig. Han har dessutom sommarjobbat på samma jobb som mig, fast inte det året jag jobbade. Så jag vet att han är den han säger att han är. Har sett bilder på honom på snapchat också.
Jag har verkligen fastnat för den här killen, och jag vill verkligen träffa honom.
Dock så ska han flytta till utomlands snart. Tänk så träffar jag honom och blir kär? Jag räknar inte med det men det kan ju faktiskt hända.
Min hjärna säger att jag inte borde träffa honom, men hjärtat vill.
Jag har ganska nyligen blivit dumpad så jag vill inte bli sårad igen, kommer inte orka det.
Men känner ändå att man måste våga chansa här i livet.
What to do?
 
Åh jag är i samma sits som dig! Har börjat prata med en kille på Tinder och vi har flera gemensamma vänner och har hängt på samma ställen men aldrig lyckats träffa på honom tidigare.. Jag skulle säga; träffa honom! Även om jag själv vet att det är "jobbigt". Jag kommer i och för sig att bo kvar här, men det blir ändå nervöst :)
 
Om jag vore i din sits hade jag inte träffat honom. I och med dina tidigare trådar känns det som en onödig risk att ta. Särskilt som ditt uppbrott skedde rätt nyligen.
 
Med tanke på historiken tycker jag det verka vanskligt - oavsett förhållande. Är det inte bättre investerad tid att bättra på förhållandet med dig själv, så du kan hitta en sund och balanserad relation med någon annan?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 316
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 048
Senast: jemeni
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 475
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 857
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp