W

Wicestar

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??
 
Sv: träns

Låånht inlägg ang. detta : http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=803235

Är du i närheten av Täby Galopp så är Jeanette Drews pågång att börja sälja Nylonträns. Dessa kommer även att gå att beställa i valfria dubbla färger. Men försäljningen är inte riktigt i gång, även om det går att beställa...
 
Sv: träns

Påpekar att bole har travträns ^^,

Ponnyprakt.com. feed n race mm
 
Sv: träns

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??
Mitt gröna kommer från Australien.
DSC00667.jpg-for-web-large.jpg


Så fin blev han.:love::d
 
Sv: träns

Ponnyprakt har färgade jättesnygga träns, själv har jag ett rosa därifrån :)
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
195
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 204
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp