Trafiksäker

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag red ut med P för första gången idag. Han tyckte tydligen att det fanns mycket att titta på och vid något tillfälle blåste han upp sig lite. En bit hemifrån mötte vi en timmerbil med släp, full med timmer. Det är väl inte drömmen direkt när man rider ut på en ganska okänd häst första gången även om man fått info att hästen är trafiksäker. Jag hann se den i god tid så jag red undan där det fanns lite mer plats bredvid den rätt smala vägen och parkerade pålle där. Han stod som ett ljus hela tiden :) Lugn och avslappnad. Skönt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 026
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 438
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 779
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp