Trailbana.

attempt

Trådstartare
Kan någon skicka in en skiss på en trailbana? Eller någon hemsida som har. Jag ska bygga bana hemma i sommar :)

Sv: Trailbana.

Det finns gamla mönster ifrån tävlingar på Gotlandsklubbens hemsida... www.wrg.se eller något liknande! :)

Tack för alla svar, jag ska försöka bygga ihop en bana hemma. Det som är så bra med trail är att man kan göra nästan hur man vill ^^

Puffar upp tråden lite med lite frågor.

Hur långt är det mellan grindstolparna när det används snöre som grind? Varierar det beroende på nivå?

Hur stor är fyrkanten där man ska vända?

Är det några specifika mått för avståndet mellan bommarna man ska skritta eller trava över?

Ska det vara staket på bron?

Hur brett är det mellan bommarna man ska rygga igenom (som ligger som ett L)

Jag tänkte utveckla min bruksridningsbana med en trailbana så jag kommer ha en bred pall, dike/presenning och ett lågt hinder. Är det något annat jag har glömt som kan dyka upp på en trailbana?

Liknande trådar

Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
680
Senast: Robina
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 929
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: MJLee
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka