Trainers sadlar-storlekar;hjälp!

Zolimita

Trådstartare
Har en Trainers dressyrsadel som en är intresserad av och vill ha strl 32.Det enda jag vet om bomvidden är att sadelutprovaren uppskattade den som normal mot vid.
Sökte på ställen där de säljer dessa sadlar och hittar inga siffror utan endast strl normal,vid och X-vid.Någon som har en susning:confused:

Sv: Trainers sadlar-storlekar;hjälp!

Vad jag vet så anväder inte Trainers siffersystemet utan just normal, vid osv. På mina kan jag inte heller se att de är märkta med vidden någonstans utan den står i papperen på sadeln och så stod vidden på en liten klisterlapp som satt på stigläderkrampan. En sådan liten klisterlapp nöts ju snart bort. Men du bör ha ett nummer på den undre sadelkåpan så titta på numret och kontakta Trainer och fråga vad det är för vidd.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka