Trampdynor!!

peace

Trådstartare
Smörjer ni ofta in era hundars trampdynor? Och isåfall med vad?
Min hund får lätt sprickor, har underhållit med "Jaga lätt" (tror den heter så). Men jag tycker inte jag får ngn bra effekt, han får sprickor ändå:crazy:

Sv: Trampdynor!!

Min hund har småsprickor nder sina fötter, men så länge han inte har ont så smörjer jag inte, det skälper med än det hjälper.

*kl*

Försvarets hudsalva från Apoteket ska enligt ryktet vara toppen till onda tassar.

//Gilly

Jag brukar spruta lite aloe vera spray på tassarna ibland då jag mräker att de är torra. Plus det lindrar mot hans allergi. Tycker det är toppen och inte vanebildande då det är naturläkemedel

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 926
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form