Träna med pulsmätare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare milian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 853

milian

Trådstartare
Funderar på att ska skaffa mig en pulsmätare till mina travisar.
Jag tar puls på dem efter lopp och jobb osv men funderade lite på hur man använder en pulsmätare i tränings syfte, har läst här att det är många som använder pulsmätare så jag skulle vilja veta allt om era kunskaper gällande pulsvärden osv..

Sv: Träna med pulsmätare

Säger igen... :idea:

Skicka mailadress till mig så ska jag skicka en del bra info som jag "snott" från en numera nedlagd sida på internet...

Själv kör jag bara med handtaget och klockar jobben för jag får aldrig den där förbenade mätaren att funka. Antingen är det för kallt annars är det för mörkt eller annars har man glapp i elektroderna.... :mad:

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Fille
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 542
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
754
Senast: Masse
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
1 072
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka