• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Mahogney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 847
M

Mahogney

Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:

Sv: Träna

Bara de andra känner till att du sitter på en unghäst och hjälper dig genom att hålla avstånd så går det säkert jättebra!!

Lycka till!!

/Timsetim

oj förstår att du är nervös !

den kommer säkert vara lite vild, så varna de andra och håll i hatten så går det nog bra!

Mahogney skrev:
Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:

Nu har jag tränat och det gick JÄTTE bra hon var jätte lugn och fin!
bockade ganska mycket i början (innan vi hade börjat hoppa) men gud jag är så nöj!!!! :love:

Idag ska jag träna igen dock markarbete men det är roligt det med!!1 tror att det kommer att gå bra !!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
736
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 652
Senast: CaisaCax
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka