Tränare och deras behörighet

Mitra

Trådstartare
Är lite nyfiken på klubbens nya tränare och skulle kolla upp personen. Har för mig att man kunde göra det inne på ridsport.se innan. Hittar sidan med alla tränare men det står ju inte om de är A B eller C tränare. Har letat som en galning men hittar inte just den infon.

Finns det ingen sida där man kan kolla leta upp tränare och se vilken "klass/behörighet" de har på sin licens?

Letar man på andra sidor så är det lite missvisande eftersom de bara visar vilka som har betalt för att vara med på deras sida.

Sv: Tränare och deras behörighet

Tränarregistet

Här hittar du landets licensierade tränare.

Där var jag först inne och kollade, men det står ju bara Licens efter deras uppgifter inte om det är A, B eller C

Som ex står det så här om Maria Gretzer

Maria Gretzer
Pihle Gård 230 42 TYGELSJÖ/M 040-469074 070-9790758 mariagretzer@hotmail.com

Och jag hittar inte i infon vilken behörighet hon har som tränare. Alltså A B eller C tränare ;)

Senast ändrad:

Använd sökfunktionen så får du fram vilka som är vad. Annars får du pm:a namnet åt dig så kan jag kolla;)

Vet nu varför jag inte fick fram info :D

Sidan vägrar leta efter behörighet om man använder något annat än Explorer, och eftersom jag sökte med hjälp av firefox så fick jag bara fram viss info.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 020
Senast: Mli
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 452
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka