tränare..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 783
B

Binsan

av vilken anledning kan man inte fråga/diskutera travtränare på Buke när man kan göra det om andra tränare?? :confused: :mad:

Sv: tränare..

Det är inte tillåtet att diskutera tränare (eller personer över huvud taget) i någon gren, det kan du se om du läser reglerna här. OM detta ändå görs så har moderatorn förmodligen missat det, skicka gärna en synpunkt på det i så fall för att göra moderatorn uppmärksam på det. :) (klicka på röda triangeln nere i hörnet, nedanför användarnamnet till vänster)

Liknande trådar

Hästhantering Det här är egentligen inget stort, men jag brukar träna en häst för hand. Jag har växt ur henne och kan inte rida henne längre, men...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: Edla
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Blyger
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Pegasus63
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
754
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka