träning av ...

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Niljan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 034
Sv: träning av ...

Galoppfattningar är bästa boten på grisepass, så många sådana. Hela tiden, att få tänka brukar hästen tycka är kul.

Om du arbetar med det, för att få bort grisepassen så tror jag att traven blir bättre...

Sv: träning av ...

niba skrev:
Galoppfattningar är bästa boten på grisepass, så många sådana. Hela tiden, att få tänka brukar hästen tycka är kul.

Om du arbetar med det, för att få bort grisepassen så tror jag att traven blir bättre...

okej tack ;) hade tänk att köra ett trav-galopp pas imorn i skogen.. bett löst barbacka och försöka lära henen att "traaava" betyder at hon ska springa i en 2 taktig SKUMPIG gångart (trav):smirk:

Ja det blir bra, då blir ju traven super sen, om det komemr bli bättre altså. :D :banana: tack för alla tips!!:bow: :bow:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 299
Senast: Kajsalisa
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 780
Senast: Emuliiaa
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Fri tillgång på torrfoder?