Okej, underbart.Får man i sig tillräckligt över hela dagen så räcker det gott.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, underbart.Får man i sig tillräckligt över hela dagen så räcker det gott.![]()
Gjort lite armhävningar nu och druckit te, får en skit-torrhosta (har varit förkyld) och vet inte om det är en god idé att dra ut och jogga då. Kanske kan försöka powerwalka... Jag tror jag har lite slem i halsen eller något och att teet kanske löser upp det och så blir det irritation. (Lyckas dock aldrig hosta upp det och har haft såhär några dagar nu....)
Det är iallafall en countdown, ochSitter på jobbet. Galet omotiverad till att ens åka hit. Jobbar bara tre dagar till, varav ena då är idag och en är på lördag (och en arbetsdag på en helg är inte alls samma upplägg som en vardag), och sen kommer avdelningen läggas ner. Hemskt upplyftande och motiverande att jobba och bygga om och greja då.På ett sätt önskar jag faktiskt att vi hade gjort brytet innan jul, då hade jag jobbat till the bitter end, och sen slutat. Nu har jag varit ledig i fem dagar och ska tillbaka för att sitta av tre arbetspass till.
Blir dessutom jättesur på mig själv, jag KAN tydligen inte hålla en bra motionsnivå två veckor i sträck. Förra veckan var jättebra, den här veckan har allt bara kraschat. Vill helst slå mig själv hårt i huvudet.
Ja verkligen! Drog ut och joggade lite försiktigt endå x) Men bara en kortis (precis lagom för mig då jag har noll kondition)Jag har lite samma. Rethosta som hänger kvar, så störigt. Hoppas att vi båda slipper det snart!
Blir dessutom jättesur på mig själv, jag KAN tydligen inte hålla en bra motionsnivå två veckor i sträck. Förra veckan var jättebra, den här veckan har allt bara kraschat. Vill helst slå mig själv hårt i huvudet.
Jag har äntligen frisknat till hyfsat (förutom rethostan som sagt men den försvinner sakta men säkert) och idag har jag varit på äventyrsbad!Superkul! Var där med syskon mfl och vi höll igång från 9-14. Heeelt slut i hela kroppen. Har sprungit uppför trappor halva dagen för att komma tillbaka upp till starten på vattenrutschkanorna. Jag är ju lite mesig men kom igång efter ett tag och vågade åka två grejer som kändes jätteläskiga från början, heja mig
Idag var också första gången på flera veckor som jag har utmanat kroppen lite mer, förhoppningsvis känns det fortsatt bra imorgon och då tänker jag att jag kan smyga igång träningen lite försiktigt igen![]()
Du kanske inte har ett liv som tillåter scheman på veckobasis? Prova att planera för tiodagarsperioder eller rent av fjortondagarsperioder. Allt och alla passar inte in i veckolunken, helt enkelt.
Förresten, en fråga som inte har med nått att göra, men vet inte vem jag ska fråga annars (eftersom jag inte fick nått vettigt svar av kollegan jag frågade igår). Imorgon är min sista dag i butiken när alla är på plats, förutom den otrevliga kollegan som har semester. Sen jobbar jag lördag, men då är vi ju bara tre och har ingen rast. Hur går det till när det är någons sista dag? Jag har inte varit med när någon annan slutat, eftersom det bara är tre stycken som gjort det varav två var de tjejerna som jag delade tjänsten med och där vi aldrig jobbade samtidigt. Den tredje slutade en dag när jag var på det andra jobbet. Vet att den första tjejen fick nån slags avskedsfest och dyra presenter från avdelningen, men hon var den otrevliga kollegans favorit, så det tror jag inte att de andra fått. Och jag undrar mest vad som förväntas av mig? Vi har ingen möjlighet att fika tillsammans, jag är en loser på bakning och hela fikarummet är fullt med chokladkartonger som vi fått av leverantörer i jul.
Av någon anledning tänkte jag aldrig på det när jag slutade på förra jobbet, och innan dess har det bara varit sommarjobb där alla slutat samtidigt.