Det löser sig säkert men det är tufft när man är mitt uppe i det. Kanske är det meningen, troligtvis blir det bättre sen! Kram om du vill.Tack. Jag är på g att byta bemanningsföretag, så jag hoppas att det kan bli en knuff i rätt riktning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det löser sig säkert men det är tufft när man är mitt uppe i det. Kanske är det meningen, troligtvis blir det bättre sen! Kram om du vill.Tack. Jag är på g att byta bemanningsföretag, så jag hoppas att det kan bli en knuff i rätt riktning.
Tack!Jag ska testa! Har dock ingen bokskog men kanske kan springa runt lite på gårdsplanen
![]()
Funderar på att knycka det där, fast köra svingar istället för marklyft.
Jag tar tillbaks, för jag fick plats på ett spinningpass jag stod som reserv på!![]()
jag vill följa! Vad heter du?
Vad glad jag blir!Jag gör mitt bästa för att odla min harmoniska och avslappnade sida, det kommer inte hundra procent naturligt direkt
Har börjat meditera, det är till stor hjälp. Och slutat väga mig. Och börjat gilla min kropp för vad den är och inte för vad den skulle kunna vara OM... ja du fattar. Avföljer alla som pratar om kalorier.
Prestationsmonstret ligger och lurar hela tiden så jag får passa migMen jag blir jätteglad om jag kan inspirera någon! Känner mig ofta töntig på instagram men där är återigen något jag försöker släppa. De som tycker jag är töntig får väl avfölja liksom
![]()
jag vill följa! Vad heter du?![]()
Jag äter ungefär lika regelbundet som Skalman, så jag har rätt bra koll på det där tycker jag. Det är sällan jag hinner bli riktigt hungrig eftersom jag håller rätt hårt på mina mellanmål. Så när jag verkligen blir hungrig så brukar jag kunna lita rätt bra på att det är ett tecken just att jag faktiskt behöver äta mer.Hur känner ni skillnad på hunger och sug? Känner ni skillnad. Idag har jag varit jättehungrig hela dagen. Jag känner mig helt bottenlös. Men kan man vara så hungrig eller är det sug/ångest?
Ja verkligen! Det är så himla spännande och roligt att lära sig en massa nya rörelser!Gud vad kul att du är igång!!![]()