Är det den som heter 7 minuters Helkroppsträning du har @Kiwifrukt ? Funderar på att skaffa en app för att komma igång lite med träning också. Har börjat äta ordentligt (tre-fyra gånger om dagen istället för typ 1. Och dessutom mat) och promenera en del, men jag (tror att jag) vill mer!
Själva appen heter enbart 7 minuter. De olika programmen som finns är klassisk på 13 övningar (innefattar övningar för hela kroppen), magmuskler, 14 övningar, (där är det som sagt mest en jäkla massa situps så därav att jag kommer köra ett annat program för det området som har mer varierande övningar, men magträningen är ju med i det klassiska programmet också), rumpa, 12 övningar, ben, 13 övningar, armar, 14 övningar och stretch på 11 övningar som jag inte kört.
Nu när jag läste det finstilta så står det faktiskt att de rekommenderar att man kör övningarna två-tre omgångar. Men jag har enbart hållit på i stallet, och gått lite promenader innan, så jag började verkligen från scratch, så det var nog ändå ett vettigt beslut att bara köra ett varv till att börja med.