Mineur
Moderator
Jobba hemifrån = träning på lunchen! Jag är fortsatt rätt sänkt p.g.a pollen, men upplever faktiskt att medicinerna börjat hjälpa lite idag. Men i toppform är jag definitivt inte, och dagens pass blev därefter.
Vi började med teknikjobb knäböj igen, precis som förra veckan. Idag jobbade jag mig upp till starka femmor på 55 kg = 15 kg mer än förra veckan!
Där ser man vad rätt sällskap kan göra - förra veckan parades jag ihop med två tjejer som var ganska nya för allt vad träning heter, medan jag idag körde med ett par som var mer vana. Nu ska jag fortsätta jobba såhär i ett par veckor och så blir det nog att jag testar mitt 1 RM framåt början av maj.
Efter uppvärmning & knäböj blev det en parövning där man skulle göra 40 power snatches och 40 wall balls så många gånger som möjligt under 12 minuter. Jag tycker att power snatch är jättesvårt, så det blev ganska upphackat och inte särskilt intensivt för min del. Inte så kul, men desto mer nyttigt!
Vi började med teknikjobb knäböj igen, precis som förra veckan. Idag jobbade jag mig upp till starka femmor på 55 kg = 15 kg mer än förra veckan!
Efter uppvärmning & knäböj blev det en parövning där man skulle göra 40 power snatches och 40 wall balls så många gånger som möjligt under 12 minuter. Jag tycker att power snatch är jättesvårt, så det blev ganska upphackat och inte särskilt intensivt för min del. Inte så kul, men desto mer nyttigt!