träns från riders company/ridsportshopen

asfaltsflickan

Trådstartare
Tänkte beställa medryttarpållens julklapp i dagarna - det blir det här tränset från riders company. Tycker mig dock minnas att någon här hade ett rc-träns, och att de var små i storlekarna. Frågan är hur små de är - pållen har normalt full på grimmor och träns, och då sitter de bra, men här kanske jag måste beställa x-full om inte pannbandet ska bli för tight?
Någon som vet hur mycket som skiljer i storlekarna? Det måste väl vara bättre att köpa ett träns som är lite för stort, än ett som är lite för litet?

Sv: träns från riders company/ridsportshopen

Jo, fast jag vet flera som har sagt att just rc-tränsen har väldigt bra kvalitet för det priset.

Ingen som vet något om storlekarna?

Sv: träns från riders company/ridsportshopen

Jag köpte det bruna med två pannband o stora mässingsdetaljer till min häst, strl full. Tycker det är ganska normalt i storleken? Samt superkvalité, är helt förundrad över hur fint det är jämförelsevis med priset!

Liknande trådar

Utrustning Det visade sig att tränset jag köpte från börjes hade ingen bra passform på min häst, så det måste åka tillbaka :( Nu letar jag efter...
Svar
4
· Visningar
1 189
Utrustning Jag har precis skaffat mig en Nordsvensk Brukshäst, och han kommer behöva storlek X-full i träns/grimmor. Jag provade Hööks... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 341
Senast: Lydia
·
Utrustning Hur är storleken i Riders Company tränsen? Har en häst som är mitt mellan cob och full. Han har nos som cob och ganasch som full. Är...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Martina_m
·
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna