Träns med svängt nackstycke vid öronen.

Inka-90

Trådstartare
Jag har fått för mig att min ena häst skulle gilla ett träns som har ett nackstycke som är svängt vid öronen.
Men.. jag hittar inget träns som har så och är snyggt, jag vill ha lite bredare nosgrimma och fint pannband, det ska vara brunt och inte kosta en förmögenhet.
Finns det? eller är alla träns med svängt nackstycke dyra?

Sv: Träns med svängt nackstycke vid öronen.

Hur svängt vill du ha det?

Hööks har till exemel ett träns som heter Cardiff som har svängt nackstycke. Fast nosgrimman är ju inte så bred förstås...

Hv polo? Inte så bred nosgrimma men snyggt o bra pris!

Jag har ett sådant brunt och man kan ju alltid byta ut pannband och nosgrimma om man vill ha annan fason på dom...

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 176
Senast: ildiko
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka